HubSpot

HubSpot is een marketing automation platform dat organisaties helpt online te groeien door effectief te werken aan meer websitebezoekers, leads en customer service. Het HubSpot platform heeft een breed scala aan functionaliteiten (hubs) die op verschillende afdelingen binnen jouw organisatie van toepassing zijn; marketing, sales en customer service.

Ons bureau is HubSpot partner. Dit toont aan dat wij ervaren partner zijn op het gebied van het opzetten en inrichten van HubSpot marketing automation. 

De gedachten van HubSpot is dat de afdelingen Marketing, Sales en Customer Service intensief gaan samenwerken als een geoliede machine, die problemen voor de klant oplost. Hubspot heeft een eigen CMS systeem, een Sales Hub (CRM en tools), Marketing Hub (marketing automation software).

Het is mogelijk om deze Hubs los aan te schaffen, echter is HubSpot gebouwd dat deze systemen volledig geïntegreerd en op elkaar ingespeeld zijn voor optimale resultaten. HubSpot is een van de bekendste en populairste marketing automation-tools ter wereld. Zo zijn zij ook de bedenker (en marktleider) op het gebied van Inbound Marketing.

De software heeft vele beschikbare koppelingen en API’s. Een greep uit de CRM platforms die aan HubSpot gekoppeld kunnen worden zijn Salesforce, SugarCRM, NetSuite, Microsoft Dynamics CRM. Maar zo zijn er nog vele andere slimme Marketing- en Salestools waar HubSpot gekoppeld mee kan worden zoals Zapier, SurveyMonkey, Eventbrite, Hotjar, Shopify en meer.

Wat zijn de belangrijkste voordelen van HubSpot?

Onze HubSpot services

HubSpot draagt bij aan de verdere groei en succes van jouw organisatie. Als alle functionaliteiten juist op elkaar zijn afgestemd fungeert deze all-in-one marketing automation tool als échte lead- en sales generator. Ontdek hoe wij jouw organisatie succesvol kunnen maken:

Strategie

We starten met het bepalen van de ideale klant en onderzoeken hoe deze klant bereikt en beïnvloed kan worden gedurende hun sales- oriëntatie proces naar jouw product, dienst of oplossing. Tijdens onze strategische sessies wordt deze input verzameld en ontwikkelen we een inbound marketing & sales strategie. Hier komt een content marketing blauwdruk uit voort voor de uiteindelijke inrichting van HubSpot.

Onboarding

Binnen het onboardingstraject wordt HubSpot technich geïmplementeerd zodat het zo snel mogelijk als marketing & sales instrument ingezet kan worden. Formulieren worden gekoppeld, e-mail templates worden gerealiseerd en de eerste e-mail funnels worden ingericht. Daarnaast brengen jouw marketing- en sales team zo snel mogelijk up-to-speed om dagdagelijks met HubSpot te kunnen werken.

Partnership

Ons team staat dagelijks klaar bij technische & operationele marketing vragen over HubSpot. Daarnaast geven we ook verschillende trainingen op het gebied van e-mail campagne ontwikkeling, bedenken van funnels, uitdenken van workflows en nog veel meer. Allemaal met als doel om zo snel mogelijk de software efficiënt in te zetten en zichtbaar resultaat te behalen binnen sales- & marketing.

"Maak van jou sales- en marketing afdeling een geoliede lead- en sales machine"

Starten met HubSpot marketing- & sales automation?

Ons team aan specialisten helpt jouw organisatie met de ontwikkeling van de juiste strategie, (technische) implementatie van SharpSpring of HubSpot, onboarding van de software, campagne ontwikkeling en support. Meer weten? Boek direct een demo met Rico.

Wil je aan de slag met HubSpot?

Neem dan contact met ons op voor meer informatie over het onboardingstraject.